Известие

Collapse
No announcement yet.

Смяна на Гумичките за клапаните-разход на масло

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от bokota Покажи съобщение
    Общо съм нялял точно 6литра вече и колата в момента е на средата.При наляти 5.5л след 8200км беше на минимум при условие че доста пъти колата е била в прекъсвач от което съм мноооого доволен даже подмина и 200км/ч,но ако е така аз ще трябва да доливам по 2 литра на смяна.Ако се стигне до смяна на сигменти със сигорност нема да я опрявям имам малко събрани парици или 2000кубика ще бъде или 1.9мджет пък ако бащата събере още пари догодина ще се роди едно 3,2 ГТА във форума(ееееххх мечти)
    Ти силуд бре аз мислех че си долял 5,5 л след смяната на маслото нищо и няма на колата изчисти сепаратора и това което може да направиш щом обичаш да караш във високи обороти е да караш със Селения рейсинг или друго подобно масло и разхода ще се оправи не пипай нито гумички нито нищо.
    156 1,8 ТS 99
    Nissan Murano 2005

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от fade Покажи съобщение
      Колега това сериозно ли го казвате!
      Нещо не те разбрах колега ако имаш нещо питай ме на Л.С.да не цапаме темата.
      156 1,8 ТS 99
      Nissan Murano 2005

      Comment


      • #18
        По- хубаво масло и по- честа смяна. Има ли от вас хора, дето си сменят маслото наистина на 20000? На мен това ми звучи несериозно за прилично форсирани двигатели като на Алфа.
        Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
        Lancia Kappa JTD '98 -

        Comment


        • #19
          Сега направих тест на колата няколко пъти газ до дупка и отзад не излиза и грам дим.Визможно ли е да остава всичко в катализатора ?
          Un Amore Grande!
          Alfa Romeo 147t.s. 2002sigpic
          Skoda Favorit 94 с АГУ (ама не инж. )
          http://www.bokota.snimka.bg/album.ph...=6687668&lp=30

          Comment


          • #20
            Този разход си е напълно нормален при спортно каране на автомобила, гледах една книжка на 1.7тс и там си дават разход 1.3 на 10 000, а ти често стигаш до червеният сектор, аз не бих бутал нищо на твое място
            156 1.8 TS

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от bokota Покажи съобщение
              Сега направих тест на колата няколко пъти газ до дупка и отзад не излиза и грам дим.Визможно ли е да остава всичко в катализатора ?
              Я сега кажи с какво масло карашако то0ва е разхода на 10к км по няма и 1,5 л всичко е наред особенно при по агресивно каране.
              156 1,8 ТS 99
              Nissan Murano 2005

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от Novachev Покажи съобщение
                Я сега кажи с какво масло карашако то0ва е разхода на 10к км по няма и 1,5 л всичко е наред особенно при по агресивно каране.

                Карам със Селения 20к 10х40.И да кажа,че не съм постоянно в критиките просто от време на време като ми се прекара си я сръчквам през ден през два права некоя яко каране.
                Un Amore Grande!
                Alfa Romeo 147t.s. 2002sigpic
                Skoda Favorit 94 с АГУ (ама не инж. )
                http://www.bokota.snimka.bg/album.ph...=6687668&lp=30

                Comment


                • #23
                  Ако сложиш рейсинг то е 10/60 или друго подобно няма да имаш разход на масло поне през първите до към 8-10к км на пробега мога да ти гтарантирам и има и поне още 10 колеги от форума които могат да ти го потвърдят. Рейсинга е специално направен за двигатели които се карат при по екстремни режими на работа и пази лагерите и двигателя като цяло а повярвай над 6к оборота ако маслото не е добро (има едн маслен клин ткойто се получава при при въртенето на коляновия вал и лагеррите му лагерите и шийките на вала са отделени един от друга от плътен слой масло ) масления клин се накъсва става така нареченото в учебниците гранично триене и започва бързо износване на лагерите най вече. Не че 20к не е добро масло но не е за каране на прекъсвач.
                  Единствения недостатък на Selenia racing е цената 52лв за 2 л
                  156 1,8 ТS 99
                  Nissan Murano 2005

                  Comment


                  • #24
                    Колега bokota, пробвай да караш колата малко по-спокойно. Аз моята също я карах почти постоянно на прекъсвач и за 10 000 км долях 1л масло. Сега я карам много по-спокойно и нивото ма маслото не е мръднало вече 3000км. И аз я карам със същото масло като теб.
                    Last edited by nblagoev; d.m.y г., 11:00.
                    Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm 210hp
                    Lancia Kappa 2.4JTD 136hp
                    Mercedes E250TD Avantgarde 150hp
                    Alfa Romeo 156 1.8TS 144hp - ex

                    Comment


                    • #25
                      ПЪлни глупости! Колега колата ти е ПЕРФЕКТНА и гори нормално като за алфа...Още повече щом нямаш никакви симптоми!!! Изобщо нищо не бутай, а си слагай хубаво масълце и си я карай

                      Аз с моята съм стигал до разход 2л./5 хил км. а сега съм с разход 700-800гр. за същите 5хил км... Стил и масло..
                      Alfa Romeo 147 1.6 TS 06' red Scarlet
                      exAlfa Romeo 156 2.5 V6 98' ...game over (((((
                      ex Legend 155 1.8 8v 95' SPORT MY.95 I am sexy and I know it...
                      ex Legend 155 2.0 8v 92' my Racing GLORY...
                      by RUBIG service

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от bokota Покажи съобщение
                        Сега направих тест на колата няколко пъти газ до дупка и отзад не излиза и грам дим.Визможно ли е да остава всичко в катализатора ?
                        Добре де, що не го махнеш тоя катализатор.....
                        "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                        F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                        Comment


                        • #27
                          Защото един колега от форума търсеше катализатор,защото след махането ламбдата започнала да му дава грешки(но пък аз съм с ГИ),а друг приятел,който кара фиат браво след махането на катализатора каза,че колата започнала да звучи ужасно.Но за сега ще намаля малко оборотите да видя още 2000км до смяна да видим колко ще заминат още и при смяната на маслото ще сменя и въпросните гумички.Да попитам нали при тази смяна не се маха главата а само пластмасовият капак ?
                          Un Amore Grande!
                          Alfa Romeo 147t.s. 2002sigpic
                          Skoda Favorit 94 с АГУ (ама не инж. )
                          http://www.bokota.snimka.bg/album.ph...=6687668&lp=30

                          Comment


                          • #28
                            Добре де. А аз на моита като съм минал вече 10 000 км защо маслото ми е на макс? И не съм доливал никога? Остават ми още 5000 км до смяната която съм запланувал.

                            Аз мен не е нормално за 5000 км да стигне до минимума. И аз давам газ. И аз я вкарвам в червеното. Все студена я карам. И то на студен мотор я тормозя доста често. И не ми бутва грам масло. Всяка седмица го проверявам включително и днес го гледах. На максимума си е.
                            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                              Добре де. А аз на моита като съм минал вече 10 000 км защо маслото ми е на макс? И не съм доливал никога? Остават ми още 5000 км до смяната която съм запланувал.

                              Аз мен не е нормално за 5000 км да стигне до минимума. И аз давам газ. И аз я вкарвам в червеното. Все студена я карам. И то на студен мотор я тормозя доста често. И не ми бутва грам масло. Всяка седмица го проверявам включително и днес го гледах. На максимума си е.
                              И аз мисля,че така трябва да бъде и ще я направя да бъде така,че вече почвам да се дразня от разни подхвърляния от сорта "Ми така е все пак е алфа,свиквай"
                              Un Amore Grande!
                              Alfa Romeo 147t.s. 2002sigpic
                              Skoda Favorit 94 с АГУ (ама не инж. )
                              http://www.bokota.snimka.bg/album.ph...=6687668&lp=30

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                                Добре де. А аз на моита като съм минал вече 10 000 км защо маслото ми е на макс? И не съм доливал никога? Остават ми още 5000 км до смяната която съм запланувал.

                                Аз мен не е нормално за 5000 км да стигне до минимума. И аз давам газ. И аз я вкарвам в червеното. Все студена я карам. И то на студен мотор я тормозя доста често. И не ми бутва грам масло. Всяка седмица го проверявам включително и днес го гледах. На максимума си е.
                                Именнно когато я караш студена маслото си е гъсто и няма д Аго гори вземи тръгни мини 50-60 км по магистралата със 180 (сега някой да не скочи че подстрекавам човека към нарушаване на законите) и като се прибереш кажи ми дали не е изгорила и грам масло.
                                А относно въпроса на колегата за смяна на гумичките сваля се капака свалят се и разпределителните валове има два варианта от тук нататък или на място но не всеки ще се наеме при което труда ще е около 150-200лв а самите гумички 16лв и още за гарнитура на клапаните. другия вариант е да се сменят със сваляне на главата а там сумата ще нарастне защото освен гумички при свалена глава е добре да се удари един "вятър на главата 0,1-0,4 мм да се напаснат клапани и разни други там цената на ремонта ще се вдигне особенно със разни разните гарнитури и части и манипулации по главата ще са 250 лв без труда.
                                НЯМА СМИСЪЛ ДА ПИПАШ КОЛАТА СЪВСЕМ СИ Е НАРЕД.
                                156 1,8 ТS 99
                                Nissan Murano 2005

                                Comment

                                Working...
                                X