Първоначално публикувано от bokota
Покажи съобщение
Известие
Collapse
No announcement yet.
Смяна на Гумичките за клапаните-разход на масло
Collapse
X
-
156 1,8 ТS 99
Nissan Murano 2005
-
Първоначално публикувано от fade Покажи съобщениеКолега това сериозно ли го казвате!156 1,8 ТS 99
Nissan Murano 2005
Comment
-
По- хубаво масло и по- честа смяна. Има ли от вас хора, дето си сменят маслото наистина на 20000? На мен това ми звучи несериозно за прилично форсирани двигатели като на Алфа.
Comment
-
Сега направих тест на колата няколко пъти газ до дупка и отзад не излиза и грам дим.Визможно ли е да остава всичко в катализатора ?Un Amore Grande!
Alfa Romeo 147t.s. 2002sigpic
Skoda Favorit 94 с АГУ (ама не инж.)
http://www.bokota.snimka.bg/album.ph...=6687668&lp=30
Comment
-
Първоначално публикувано от bokota Покажи съобщениеСега направих тест на колата няколко пъти газ до дупка и отзад не излиза и грам дим.Визможно ли е да остава всичко в катализатора ?156 1,8 ТS 99
Nissan Murano 2005
Comment
-
Първоначално публикувано от Novachev Покажи съобщениеЯ сега кажи с какво масло карашако то0ва е разхода на 10к км по няма и 1,5 л всичко е наред особенно при по агресивно каране.
Карам със Селения 20к 10х40.И да кажа,че не съм постоянно в критиките просто от време на време като ми се прекара си я сръчквам през ден през два права некоя яко каране.Un Amore Grande!
Alfa Romeo 147t.s. 2002sigpic
Skoda Favorit 94 с АГУ (ама не инж.)
http://www.bokota.snimka.bg/album.ph...=6687668&lp=30
Comment
-
Ако сложиш рейсинг то е 10/60 или друго подобно няма да имаш разход на масло поне през първите до към 8-10к км на пробега мога да ти гтарантирам и има и поне още 10 колеги от форума които могат да ти го потвърдят. Рейсинга е специално направен за двигатели които се карат при по екстремни режими на работа и пази лагерите и двигателя като цяло а повярвай над 6к оборота ако маслото не е добро (има едн маслен клин ткойто се получава при при въртенето на коляновия вал и лагеррите му лагерите и шийките на вала са отделени един от друга от плътен слой масло ) масления клин се накъсва става така нареченото в учебниците гранично триене и започва бързо износване на лагерите най вече. Не че 20к не е добро масло но не е за каране на прекъсвач.
Единствения недостатък на Selenia racing е цената 52лв за 2 л156 1,8 ТS 99
Nissan Murano 2005
Comment
-
Колега bokota, пробвай да караш колата малко по-спокойно. Аз моята също я карах почти постоянно на прекъсвач и за 10 000 км долях 1л масло. Сега я карам много по-спокойно и нивото ма маслото не е мръднало вече 3000км. И аз я карам със същото масло като теб.Last edited by nblagoev; d.m.y г., 11:00.Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm 210hp
Lancia Kappa 2.4JTD 136hp
Mercedes E250TD Avantgarde 150hp
Alfa Romeo 156 1.8TS 144hp - ex
Comment
-
ПЪлни глупости! Колега колата ти е ПЕРФЕКТНА и гори нормално като за алфа...Още повече щом нямаш никакви симптоми!!! Изобщо нищо не бутай, а си слагай хубаво масълце и си я карай
Аз с моята съм стигал до разход 2л./5 хил км. а сега съм с разход 700-800гр. за същите 5хил км... Стил и масло..Alfa Romeo 147 1.6 TS 06' red Scarlet
exAlfa Romeo 156 2.5 V6 98' ...game over(((((
ex Legend 155 1.8 8v 95' SPORT MY.95 I am sexy and I know it...
ex Legend 155 2.0 8v 92' my Racing GLORY...
by RUBIG service
Comment
-
Първоначално публикувано от bokota Покажи съобщениеСега направих тест на колата няколко пъти газ до дупка и отзад не излиза и грам дим.Визможно ли е да остава всичко в катализатора ?"Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTRF=M x A - Исак Нютон - amateur.....
Comment
-
Защото един колега от форума търсеше катализатор,защото след махането ламбдата започнала да му дава грешки(но пък аз съм с ГИ),а друг приятел,който кара фиат браво след махането на катализатора каза,че колата започнала да звучи ужасно.Но за сега ще намаля малко оборотите да видя още 2000км до смяна да видим колко ще заминат още и при смяната на маслото ще сменя и въпросните гумички.Да попитам нали при тази смяна не се маха главата а само пластмасовият капак ?Un Amore Grande!
Alfa Romeo 147t.s. 2002sigpic
Skoda Favorit 94 с АГУ (ама не инж.)
http://www.bokota.snimka.bg/album.ph...=6687668&lp=30
Comment
-
Добре де. А аз на моита като съм минал вече 10 000 км защо маслото ми е на макс? И не съм доливал никога? Остават ми още 5000 км до смяната която съм запланувал.
Аз мен не е нормално за 5000 км да стигне до минимума. И аз давам газ. И аз я вкарвам в червеното. Все студена я карам. И то на студен мотор я тормозя доста често. И не ми бутва грам масло. Всяка седмица го проверявам включително и днес го гледах. На максимума си е.Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
-
Първоначално публикувано от oem Покажи съобщениеДобре де. А аз на моита като съм минал вече 10 000 км защо маслото ми е на макс? И не съм доливал никога? Остават ми още 5000 км до смяната която съм запланувал.
Аз мен не е нормално за 5000 км да стигне до минимума. И аз давам газ. И аз я вкарвам в червеното. Все студена я карам. И то на студен мотор я тормозя доста често. И не ми бутва грам масло. Всяка седмица го проверявам включително и днес го гледах. На максимума си е.Un Amore Grande!
Alfa Romeo 147t.s. 2002sigpic
Skoda Favorit 94 с АГУ (ама не инж.)
http://www.bokota.snimka.bg/album.ph...=6687668&lp=30
Comment
-
Първоначално публикувано от oem Покажи съобщениеДобре де. А аз на моита като съм минал вече 10 000 км защо маслото ми е на макс? И не съм доливал никога? Остават ми още 5000 км до смяната която съм запланувал.
Аз мен не е нормално за 5000 км да стигне до минимума. И аз давам газ. И аз я вкарвам в червеното. Все студена я карам. И то на студен мотор я тормозя доста често. И не ми бутва грам масло. Всяка седмица го проверявам включително и днес го гледах. На максимума си е.
А относно въпроса на колегата за смяна на гумичките сваля се капака свалят се и разпределителните валове има два варианта от тук нататък или на място но не всеки ще се наеме при което труда ще е около 150-200лв а самите гумички 16лв и още за гарнитура на клапаните. другия вариант е да се сменят със сваляне на главата а там сумата ще нарастне защото освен гумички при свалена глава е добре да се удари един "вятър на главата 0,1-0,4 мм да се напаснат клапани и разни други там цената на ремонта ще се вдигне особенно със разни разните гарнитури и части и манипулации по главата ще са 250 лв без труда.
НЯМА СМИСЪЛ ДА ПИПАШ КОЛАТА СЪВСЕМ СИ Е НАРЕД.156 1,8 ТS 99
Nissan Murano 2005
Comment
Comment